Glömde lite


Kom på mer saker som jag saknar och/eller längtar efter.

Jag har fått ett otroligt sug att börja plugga igen. Inte helt otroligt att jag kommer börja plugga om något år, bara jag kommit fram till vad jag skulle vilja plugga till. Allt för att bredda den personliga kompetensen, plus att det är ju alltid lite trevligt att plugga så länge det är på ens egna villkor.

Dessutom har jag ett stort sug att åka utomlands. Inte själv dock, utan gärna med familj eller någon god vän. Som jag sagt flera gånger förut, nästa år ska det bli iallafall. Föräldrarna har ju pratat om att åka iväg när pappa fyller 60 och då bannemejj ska jag med.

Jag har diskat idag *klappar mig på axeln*. Provade Subway på lunchen idag, besviken. Mycket pengar och lite mat. Ska nog sova nu, trött som en get. Lång dag imorgon. Gå till jobbet också, eftersom man kanske kommer få någon promille alkohol i kroppen efter jobbet. Såvida ingen vill skjutsa mig? Jag har en cykel om någon vill låna och skjutsa på :)

Jag känner att jag är inne i en ovanligt tråkig och ospännande period i mitt liv nu, kanske beror det på vintervädret? Eller så är det någonting annat, det vet jag inte riktigt. Jag vill bara inte ha det så här, så mycket vet jag. Ska försöka göra någonting åt det.... nån gång... snart.. kanske imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0