Fredag hela veckan?


Jaha, då var det kvällning. Har småkikat på lite av det mesta på tv. Idol, Simpsons, Time Out, Parlamentet, Fredag hela veckan och nu Fäst vid dig. Gillar tanken med fredag hela veckan lite, vore kanske skönt.

Haft lugn dag idag, fast snöigt. Jobbat, käkat lunch (hade låda, wiho) och spelat badminton. Första gången på LÄNGE som jag spelade badminton och det var nice. Förhoppningsvis kommer vi få igång på jobbet så vi spelar en gång i veckan efter nyår. Man kan väl få hoppas iallafall? Jag vill spela meer. Någon som är intresserad?

Jag är trött, vill sova. Jag är hungrig, vill äta. Jag vill mycket nu känns det som.



Om det ändå bara vore så lätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0