Förvirrad...


Jag har blivit lite lätt förvirrad över helgen men jag vet tyvärr inte om det kommer bli så jättelätt att få mig oförvirrad. Men ni får gärna försöka!

Idag handlar dagen om jobb och innebandy i vanlig ordning. Ska börja runt åtta, osäker på när exakt för jag ska möta upp Lennart och få overaller till tjejlaget som några tjejer beställt. Sen ska jag som sagt jobba och då blir det att jobba till någon gång runt 19 till 20.30 eller så och sen åker jag direkt till Gylle. Har dock inte tänkt delta aktivt i någon träning idag utan mer bara dit och lämna av overallerna och gå (och dessutom snacka med Hans om jag hinner). Just ja, ska snacka med tränarna för andra laget också om hur vi kan fixa DM tillsammans, vi måste ju ha målvakt och bäst vore att låna av dem men de spelar DM samma dag och ibland samma tid. Jävla soppa detta :(

Nåja. Bäst äta frukost, ska ringa till Lennart om typ 20 minuter eller så. Det värsta är ju att det tar typ 10 minuter att komma ut från den här "fällan" med bil när det är trafik till jobbet på morgonen. Komma ut från korsningen här borta är i princip omöjligt, man får typ sitta och vänta tills alla bilarna åkt förbi bara. Går ju att åka åt andra hållet och sen åka runt halva stan, men vet inte om det går nå fortare heller :S

Oh well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0