!!


Idag hände det, mobilen kom :)   Vet att det är lite barnsligt och sånt, men jag blev glad iallafall. Den kom dock sent, blev rädd att jag inte skulle få den alls men till slut så kom den äntligen.

Blev badminton med nåra på jobbet idag också, var inte helt sämst så gissar att man får vara lite nöjd med det också. Kunde dock inte jobba så mycket som jag hade räknat med, men jag får jobba desto mer nästa vecka och veckan därefter.

Imorgon blir det DM mest helaste dagen. Dåligt med folk dock, verkar bli precis 10 spelare plus en målvakt vilket är lite snålt, men mer har vi inte. Eventuellt kan vi låna nån 95a men det har vi inte pratat med någon om så det är nog inte så jättemöjligt är jag rädd :S   Men men, den som lever får se.

Sängen ropar snart och jag är lite trött.

Have a nice day, I know I'll have.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0