El Orfanato


Japp japp, precis sett klart på filmen El Orfanato som den heter i orginaltitel. Lisette som t yckte jag skulle se den (egentligen nämnde hon att hon skulle se den så då snodde jag den idéen). Nåväl, sett den nu iallafall och den var godkänd. Ganska bra men hade varit lite bättre om man hade varit lite mer mottaglig för det här övernaturliga som finns lite här och där (eller inte finns här och där). Jaja, den var sevärd iallafall men troligen inte lika bra som Twilight.

Idag i övrigt har spenderats i maserhallen och hos mammapappa. Kollade på innebandy i maserhallen för er som trodde annat och sen hem till mamma och fick mat samt träffa systern som kom dit och hälsade på. Hennes kille följde inte ens in, han är ju ett riktigt kap den grabben. Eller inte?  Tror jag nämnt det förut men varför stannar hon med han?  Även om hon tycker om honom eller till och med älskar honom så borde det väl väga över att han behandlar henne illa eller kanske snarare respektlöst.  Nej uscha på han, blä. Men de har ju iofs 3 barn tillsammans, kanske därför hon försöker hålla ihop det? Ja jag vet inte, men han är iallafall ingenting att hänga i julgranen. Jag blir att må lite dåligt nästan bara av att tänka på det.

Nej nu ska jag se på tv ett tag, sen sooova.

Natt natt, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0