Det var det det


MUHAHAHA, tre "det" i rubriken, tyckte jag va lite roligt :)

Men men, idag har jag gjort liiite nytta för en gångs skull. Tvättat lite kläder och sängkläder, fortsätter med det imorgon. Fick inte hämta mamma från jobbet heller, så blivit hemma mest hela dagen. Gått runt halvnaken, det är ju trevligt. Dock inte heeela dagen, för en kompis till pappa ville ha skjuts och jag är ju inte den som säger nej så då blev det att dra på sig byxorna och sticka och skjutsa.

Dessutom har jag, mot allas förstånd, jobbat lite hemma idag. Mest kollat igenom det som ska göras och försökt förstå, men ändå jobb. Men det måste ju göras det också, kanske inte på juldagen men jag har inget vettigare för mig så då blev det så. Mitt i det så slutade sms-trafiken fungera för mig, fler som har problem med det? I vilket fall, inget jag skickar verkar komma nånstans ohc jag verkar inte kunna ta emot meddelanden. Så det är ju lite jobbigt, om bara jag har problem med detta så hoppas jag alla förstår att jag inte ignorerar folk utan jag kan helt enkelt inte skicka/ta emot meddelanden.

Okej, annars idag? Inte mycket, slappat vid tvn med mitt nackspärr. Ganska mild nackspärr, men ändå. Börjar kännas bättre också, man får vara glad om det inte blir värre än så här?

Nåja, orkar inte skriva mer nu, jobba lite tee tror jag. Sen tv kanske?

Natti kramis

Kommentarer
Postat av: lys

fixade du mina arbeten med ? =)

2008-12-26 @ 11:48:58
URL: http://www.njam.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0