Det blev inte som jag trodde!


Jag fick inget godis, de har lärt sig :)   Jag fick lite kläder. Det kommer iofs brorsan också få, men ändå. Jag är mest nöjd över att jag inte fick nå godis iallafall, hatar att de liksom ska känna "vi måste ju köpa något för vi köper ju åt mattias" (mattias är alltså min bror). Så nöjd att de inte köpt iallafall. Blev bjuden på mat också, spaghetti och korv. Och jag ska göra matlådor idag eller imorgon också, makaroner och köttbullar samt makaroner och korv. Pastamannen börjar jag bli, kanske skulle försöka fixa så jag får göra en reklamfilm för nå pasta? :)

Blev inget innebandy heller, den matchen var visst inställd. Så nu sitter jag här istället, funderar på om jag ska vara sådär duktig som jag bara kan vara ibland och städa lite. Det kostar ju ingenting och sen kan jag belöna mig med lite nyponsoppa och mariekex efteråt. Det låter som en bra idé tycker jag!

Vill säga att jag har träningsverk också, efter badminton igår. I'm so happy. Träningsverk är så skönt, hatar att inte få det efter att ha gjort något. Man märker ju lixom att man har tränat om man har träningsverk, får man inte så känns det som att då hade man lika gärna kunnat ligga hemma och se på tv typ. Så jag är glad att det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0