Dags för utgång?


Imorgon blir det kanske något av en slags utgång för att vinka hejdå till en av killarna på jobbet som fått jobb "hemma" och därmed slipper veckopendla. Tråkigt bli av med han men life goes on.

Idag har jag jobbat hela dagen, helt utan att överdriva. Mycket på jobbet nu inför avslutning på den här sprinten som det kallas (vi jobbar i 4-veckorsperioder som vi kallar sprintar). Nått mickel som setat vid spakarna förut och nu har jag fått ta över och vid sluttest visar sig en massa fel som levt sedan tidigare. Uscha säger jag! Huvudvärk har växt upp under dagen också. Men ärligt, jag klagar inte över att jag jobbar mycket nu. Det är skönt att få tankarna på lite annat. Blev ingen träning idag heller eftersom jag jobbade så länge, åkte dit efter jobbet och kikade en halvtimme eller något sånt istället. Jag är så delad om det där laget så jag skulle kunna skriva en hel bok om det tror jag, så det skippar vi nu.

Nu ska jag sova iallafall så jag kanske har ett helt huvud imorgon iallafall. Hoppas på att få komma ut och dricka en öl eller två imorgon (jag längtar efter öl, något fel?)... Håll tummarna för min skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0