Årets julklapp? ... om man nu håller på med sånt


Precis varit ute och sprungit, första träningspasset den här veckan. Det snöar ute, det är snö och slask på vägarna och det gick skitbra att springa. Jag blev knappt blöt om fötterna, de här nya skorna är fanimej guld värda. Inte nog med att de är dubb på dem, de är vattentäta också. Jag blir bara mer och mer kär i dem :)

Så nu är det väl typ bara duschning kvar då? För tror jag blev lite ansträngd och svettig, även om ni kanske inte tror det :P

Och förresten, borde jag ha ätit något innan jag sprang? Jag har ju bara ätit två tallrikar youghurt och start idag, samt lite nyponsoppa. Men så kan det ju bli dagen efter, är jag rädd....


Kommentarer
Postat av: lys

du är duktig som är ute och rör på dej snö, hoppas att du vet det!

jag är jättetacksam för skjutsen och framför allt för räddningen igår! guld värt. vandrade inte hem i mörkret, gick hem nu på förmiddagen istället, så du behöver inte bli orolig. fast vi vet ju redan att man inte blir våldtagen...hihi... =D



kram

2008-12-07 @ 11:48:56
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0