Aj Aj Aj, det bultar och det bankar...


Nej då, det är inte så allvarligt som det låter. Men lite träningsvärk i mina ljumskar efter gårdagens utflykter och det är ju bra. Få lite träning för ljumskarna, kanske man kan börja spela innebandy igen sen? Bar att fortsätta träna, så kommer jag kanske bli i toppform snart? :)

Idag blir det iallafall jobba samt besiktiga bilen under förmiddagen. Håll tummarna att den går igenom! Drömde dumt inatt, att jag var dit och de hittade fel efter fel efter fel. Det får fan inte ske, då blir jag depressed! Sitter och funderar vad jag ska ha för kläder på mig idag, verkar kunna bli lite slashas-kläder idag. Träningsoverallsbyxor istället för de sedvanliga jeansen, hoppas jag är välkommen till jobbet ändå?

Nä nu ska jag klä mig och göra mig redo för ännu en dag på jobbet.


Långkram

Kommentarer
Postat av: lys

långkram =D

2008-12-11 @ 10:01:24
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: lys

du ahr fått en utmärkelse i min blogg

2008-12-11 @ 14:09:30
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0